Niin, kuten jo otsikkokin kertoo, pelkkää odotusta. Kaikkihan jotain odottavat, moniakin asioita. Minä odotan ehkä eniten kuitenkin kevättä, tai oikeastaan teiden ja polkujen sulamista. Tahtoisin jo päästä kunnolla juoksemaan ja pyöräilemään, mutta ei vielä. Yleensä talvet eivät ole olleet minulle näin tuskaisia, mutta en ole aikaisemmin juuri liikkunutkaan ja koska en omista hiihtovälineitä, enkä oikein talvipyöräilyyn tahi juoksuunkaan kunnolla sopivia välineitä, niin liikkuminen on mitä on. Ainahan niitä voi ostaa, niitä välineitä, tai voisi, jos olisi rahaa, mutta tässä taloudessa ei ylimääräistä rahaa ole näkynyt, sitten viime syksyn.

En minä onneksi aivan jouten ole ollut, vaikken ole tännekään hetkiin mitään avautunut. Olen edellen pitänyt viikossa ne 2 "jumppa"päivää, mistä aikaisemmin mainitsin ja kävelylenkeillä käynyt itsekseni, tai vaimoni kanssa. Juoksemisen kanssa on ollut hiljaisempaa, kun ei ole huvittanut lähteä liukastelemaan tuonne liukkaille radoille.

Onhan tässä muutakin odotettavaa. Messukeskuksessa on 6.-8.3.2015 GoExpo 2015- tapahtuma. Sinne on liput ja matkaliput jo hommattu. Odotukset tapahtumalta ovat suuret, josko saisi virtaa puseroon ja tiedä vaikka jotain messutarjouksiakin löytyisi kesälle. Reissusta tulee joka tapauksessa mahtava, koska porukka on upea. Reissuun ovat lähdössä minun ja vaimoni lisäksi ainakin veljeni.

Aurinkoista kevään ja kesän odotusta kaikille.